BLOG

Tiskový audit – inventura vašich tiskovin

Co je to tiskový audit? Jednoduše řečeno inventura vaší tiskové produkce. Je to služba, která vám ukáže, zda tisknete správnou...

7 pravidel úspěšného tisku

S čistým svědomím vám předávám sedm základních pravidel pro úspěšný tisk, které jsem za dvacet let v polygrafii nasbíral. Objevte sedm...

Chcete rozumět řeči svého tiskaře?

Chcete tisknout vizitky, plakáty nebo letáky a hrozíte se komunikace s tiskárnou? Je to pro vás španělská vesnice a nevíte si rady? Myslíte,...

Vytiskneme to ofsetem nebo digitálem?

Jaké technologie tisku použít na naše tiskoviny? V praxi se setkáváme v drtivé většině zakázek s tiskem digitálním, ofsetovým a velkoformátovým. Který se hodí zrovna...

Jakou dáme vazbu? V1, V2 nebo V8?

Nejde o žádný vězeňský slang, ale o to jakou vazbu použijeme na vázání našich tiskovin, pokud tiskneme brožury, katalogy, časopisy, ročenky a další vázané...

Jak se skládají letáky

Víte proč je nejoblíbenější formát letáků tzv. dé-el-ko? Jak se tiskoviny skládají a proč? Skládané tiskoviny, jak už název napovídá, se...

Co je to ta tisková produkce?

Možná si řeknete, proč cpát peníze někomu za něco, co si můžu udělat sám? A máte samozřejmě pravdu. Ale zkusme se na to...

Proč vyzkoušet reklamní produkci?

Když chcete řešit reklamu a nemáte marketingové oddělení, nezoufejte! Možností je mnoho. Najmete si jednotlivé freelancery, oslovíte reklamní agenturu nebo se...

Vytvoříme si persony, poznáme svého zákazníka!

Jak lépe pochopit a oslovit své zákazníky? Musíme znát svou cílovou skupinu a mluvit její řečí. Pomoci nám může, když si vytvoříme...

Najít svoje USP je základ úspěchu

Najít unikátní vlastnost svého produktu nebo služby bývá oříšek. Marketing tomu říká USP – Unique Selling Proposition, v češtině jedinečný prodejní...

Sociální sítě zná už každé dítě

Sociální sítě vznikly původně k tomu, abychom se pobavili, komunikovali s přáteli, sdíleli zážitky, myšlenky a fotografie a videa. Díky rychlému nárůstu uživatelů se...

Papír, to je ale materiál!

Nejpotiskovanějším materiálem je stále papír. Nejběžnější papíry, které mají všechny tiskárny skladem jsou matná a lesklá křída a ofsetový papír. Existuje ještě...

PPC reklama, když platíme za klik.

Všude samé PPC. Co to vlastně je? Mnoho lidí si mylně myslí, že je to druh reklamy, ale není tomu...

Není černá jako černá!

Znáte plnotučnou hořčici? A víte, že existuje i plnotučná černá? Není totiž černá jako černá, některá je prostě černější. Černá barva je...

Je to asi cvikem, my tiskneme CMYKem

Barvy, barvy, barvičky! Každá barva je nositelem řady neverbálních sdělení, říká se tomu psychologie barev. Barvy, které nás obklopují, významným...

Co je to zušlechťování tiskovin?

Zušlechťování tiskovin, zní to jak z říše botaniky nebo zoologie. Nepřijde vám? Je to vlastně takové zlepšení, upravení našich polygrafických produktů....

Obsah je stále králem

Content is king! Kdo to řekl? Už v roce 1996 Bill Gates, takže to už něco znamená! Kdo se pohybuje v marketingu,...

Jak si vybrat tiskárnu pro naše tiskoviny

Někdy je to běh na dlouhou trať, vybrat správnou tiskárnu, se kterou budeme spolupracovat na našich tiskovinách. Jak se vyznat v nabídce a kde...

Proč mít svého grafika, aneb vložené peníze se nám vrátí

Odolejte pokušení, že plakáty vám navrhne starší syn, protože přece furt u toho počítače dřepí. Nenechte se zlákat představou že ilustrace...