Proč vyzkoušet reklamní produkci?

Když chcete řešit reklamu a nemáte marketingové oddělení, nezoufejte! Možností je mnoho. Najmete si jednotlivé freelancery, oslovíte reklamní agenturu nebo se spolehnete na perfektní výsledek od reklamní produkce.

Bez reklamy a komunikace se zákazníky to dneska nejde. Když chceme být vidět, je dobré nespoléhat jen na to, že si naši zákazníci o nás řeknou navzájem. Je nutné mít nějakou komunikační strategii, udělat si pěkný web s kvalitním obsahem, ukazovat se na sociálních sítích, investovat do reklamy. 

A to pak máte: kreativce, grafiky, copywritery, fotografy, režiséry, DTPáky, tiskové produkční, plánovače médií, web kodéry, ppc specialisty, social media specialisty, projektové manažery, produkční, marketingové konzultanty, stratégy… 

A pak také: reklamní, komunikační a marketingové strategie, kreativu, weby, online komunikaci, PPC reklamy, grafický design, online kampaně, outdoor kampaně, reklamní spoty, reklamní předměty, merchandising. A patří k tomu vyhodnocování, měření a reporting. Abychom věděli, zda všechny nastavené aktivity fungují.

Kdo se v tom všem má vyznat? Kde ty všechny lidi najít? Řešením může být reklamní produkce, která se všemi těmito profesionály spolupracuje a zná reklamní a marketingovou branži.

Reklamní produkce postaví tým na míru našeho projektu a sestaví marketingovou komunikaci od nápadu, přes realizaci po vyhodnocení výsledků a doporučení dalších kroků. Promění naše plány v realitu. Výhodou je, že komunikujeme jen s reklamním produkčním, který vše koordinuje. Reklamní produkční má totiž okolo sebe síť freelancerů, ověřených dodavatelů a odborníků, ze kterých může sestavit tým, který zpracuje náš reklamní projekt. A to ať se jedná o jednorázovou zakázku nebo celou reklamní strategii.

Produkční nejen že zajistí odborníky, ale poptá ceny, které zafixuje, hlídá rozpočetharmonogram. Jednoduše vede projekt od návrhu až po realizaci a předává nám veškeré informace a reporty.

Když už nějakou marketingovou komunikaci nastavenou máme, pomůže nám reklamní produkce zjistit, zda je vše nastaveno, tak jak má. Taková inventura naší reklamy je reklamní audit. Jednoduchý způsob jak zkontrolovat, že vše běží tak jak má.

Jaký je rozdíl mezi reklamní produkcíreklamní agenturou? Reklamní produkce má nižší náklady než agentura. Když sestavuje produkce tým pro náš projekt, my jako klienti platíme pouze za práci daných odborníků, dodavatelů nebo freelancerů. Reklamní produkce totiž nemusí platit ostatní zaměstnance, kteří zrovna na našem projektu nepracují, neplatí za sezení v kanceláři. A to vše ovlivňuje cenu za náš reklamní projekt. I když platíme provizi reklamní produkci, nikdy tato částka není vyšší než náklady reklamní agentury.

Uvolněte si ruce, reklamu a komunikaci nechte na odbornících a věnujte se tomu co vás baví nebo prostě tomu, co potřebujete dělat. Další informace o reklamní produkci najdete také na našem webu. Zajímají vás další informace z reklamy nebo polygrafie? Čtěte náš blog, pravidelně na něm píšeme zajímavé články. Nebo si nechte posílat náš newsletter, a nebojte se, spamovat vás nebudeme.