Možná si řeknete, proč cpát peníze někomu za něco, co si můžu udělat sám? A máte samozřejmě pravdu. Ale zkusme se na to podívat z trochu jiného pohledu. Proč si najmeme finančního poradce? Protože financím rozumí, má přehled a ví co, kdy a kde investovat. My si stejné informace s trochou šikovnosti najdeme také, ale stojí nás to mnoho násobek času než jeho nebo ji. Ve finále investicí do finančního poradce získáme víc peněz, než kdybychom si vše museli studovat a zařizovat sami. A stejné je to i s tiskovým produkčním.
Když se rozhodneme tisknout ve své firmě nějaké tiskoviny, je to práce navíc. Musíme si udělat přehled o tiskových technologiích, tiskovinách, naučit se základní pojmy z polygrafie, vybrat správnou tiskárnu, rozeslat cenové poptávky, koordinovat práce různých profesí, které se na tiskovinách vystřídají. To vše nás stojí čas, peníze a někdy i nervy a odvádí nás to od naší práce.
Najednou zjistíme, že tiskárna v Brodě nám vytiskne úžasné plakáty, ale už neumí billboardy, tiskárna ve Strašnicích dělá krásné vizitky, ale na plakáty nemá technologie. Ale my to potřebujeme všechno! Koordinovat to dohromady je najednou práce na plný úvazek. Můžete si to dovolit?
Tisková produkce nám uvolní ruce a zbaví nás starostí s tiskem. Jak je to možné? Především proto, že se pohybuje v polygrafii už nějaký ten pátek a tak zná český polygrafický trh. Pravidelně monitoruje ceny v tiskárnách, má přehled o technologiích tisku a především spolupracuje s více tiskárnami najednou. Neztrácí proto drahocenný čas zkoumáním trhu a ve finále nám může ušetřit víc peněz, než kdybychom si vše zařizovali sami. Věděli jste, že takový tiskový audit nám může ušetřit až 69 % nákladů za naše tiskoviny? A to jen díky tomu, že tiskový produkční má přehled o více tiskárnách, než my, protože s nimi prostě každodenně spolupracuje.
Tiskový produkční je člověk, se kterým komunikujeme tisk našich tiskovin. Zadáme mu podklady jedním e-mailem a on nebo ona už vše ostatní zařídí. Zajistí nejvýhodnější cenovou nabídku, nejlepší technologii tisku, komunikuje s tiskárnou, kontroluje tiskové podklady, předává tiskovou specifikaci, hlídá termíny a kvalitu tiskovin, řeší případné problémy, které se mohou při tisku objevit.
My už neztrácíme čas s něčím, čemu nerozumíme a můžeme se věnovat své práci. S tiskovou produkcí můžeme tisknout jednorázové projekty, ale zajistí i pravidelný tisk. V případě, že už nějaké tiskoviny tiskneme, tak provede tiskový audit. Při něm se většinou odhalí rezervy v našem tisku a nastaví nové postupy, které nám ušetří čas i peníze.
Jak už to tak bývá, vyplatí se investovat do profesionálů, kteří své práci rozumí, protože ve finále na tom profitujeme my, ať už uspořenými penězi nebo ušetřeným časem.