Mezinárodní festival DIVADLO

Reklamní kampaň 27. ročníku festivalu

Fandíme Divadlu napříč generacemi #2. Pokračování kampaně z roku 2018, prezentující známé herecké rodiny, ve kterých herectví přešlo z rodiče na potomka. 

Reklamní motiv Mezinárodního festivalu DIVADLO 2019

Zadání klienta

Navazujeme na komunikační koncept z minulého roku, kdy jsme posunuli náš slogan na Fandíme divadlu napříč generacemi a prezentujeme vícegenerační herecké rodiny.

Pro tento rok zapojíme do kampaně nové herecké osobnosti. Stále je cílem naší kampaně oslovovat diváky dobrého divadla v Praze a Plzni.


Řešení Chapiteau

Chapiteau oslovuje další herecké rodinné klany, které se zapojují do reklamní kampaně Fandíme divadlu napříč generacemi.

Spolu s nimi vznikají nové vizuály a nové grafické řešení pro rok 2019.


Výsledek spolupráce

Reklamní kampaň Mezinárodního festivalu DIVADLO je postavena na nových rodinných hereckých dvojicích. 

Vytvořili jsme billboardy, citylighty, plakáty, programy festivalu s novým vizuálem. Reklamní kampaň doplňují reklamní spoty z minulého roku.

Součástí kampaně je outdoorová reklama, sociální sítě a PR.