Mezinárodní festival DIVADLO

Reklamní kampaň 26. ročníku festivalu

V roce 2018 změnil plzeňský Mezinárodní festival DIVADLO tematiku svých vizuálů. Od sportovního fandění přechází k prezentaci vícegeneračních hereckých rodin se sloganem Fandíme Divadlu napříč generacemi.


Zadání klienta

Vymýšlíme novou komunikační koncepci festivalu. Stále chceme zachovat slogan Fandíme divadlu, posouváme se však od explicitního fandění z minulých let.

Potřebujeme vytvořit nové vizuály a grafické řešení kampaně, nový reklamní spot a kampaň. Tou oslovíme milovníky dobrého divadla zejména v Praze a v Plzni.


Řešení Chapiteau

Ke kampani Chapiteau oslovuje herecké rodiny, kde přechází herecké řemeslo z rodiče na potomky. 

Společné fotografie známých hereckých rodin doplňujeme pozměněným sloganem Fandíme divadlu napříč generacemi.


Výsledek spolupráce

Výsledkem je nový vizuál festivalu a reklamní spoty natočené v divadle jako rozhovor starší a mladší rodinné herecké generace.

Reklamní kampaň je vysílána v České televizi, v kinech a na internetu. V Praze a Plzni je outdoorová reklama, kampaň běží také na sociálních sítích a inzeruje se v odborném tisku.