Mezinárodní festival DIVADLO
Reklamní kampaň 26. ročníku festivalu
V roce 2018 změnil plzeňský Mezinárodní festival DIVADLO tematiku svých vizuálů. Od sportovního fandění přechází k prezentaci vícegeneračních hereckých rodin se sloganem Fandíme Divadlu napříč generacemi.
Zadání klienta
Vymýšlíme novou komunikační koncepci festivalu. Stále chceme zachovat slogan Fandíme divadlu, posouváme se však od explicitního fandění z minulých let.
Potřebujeme vytvořit nové vizuály a grafické řešení kampaně, nový reklamní spot a kampaň. Tou oslovíme milovníky dobrého divadla zejména v Praze a v Plzni.
Řešení Chapiteau
Ke kampani Chapiteau oslovuje herecké rodiny, kde přechází herecké řemeslo z rodiče na potomky.
Společné fotografie známých hereckých rodin doplňujeme pozměněným sloganem Fandíme divadlu napříč generacemi.
Výsledek spolupráce
Výsledkem je nový vizuál festivalu a reklamní spoty natočené v divadle jako rozhovor starší a mladší rodinné herecké generace.
Reklamní kampaň je vysílána v České televizi, v kinech a na internetu. V Praze a Plzni je outdoorová reklama, kampaň běží také na sociálních sítích a inzeruje se v odborném tisku.